loader
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ایکس ویژن شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد

ماشین ظرفشویی ایکس ویژن مدل M160 رنگ سفید

X.Vision M160 Dishwasher White

0 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

ماشین ظرفشویی ایکس ویژن مدل M160 رنگ سفید

X.Vision M160 Dishwasher White

0 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

ظروف پاکیزه و درخشان

ماشین ظرفشویی مدل M160 از برند ایکس ویژن یک انتخاب هوشمندانه و مدرن برای آشپزخانه‌های امروزی است. این دستگاه با ظرفیت 15 نفره، مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت می‌باشد و با 8 برنامه متنوع و 3 عملکرد شستشو، تمامی نیازهای شستشوی ظروف شما را برآورده می‌کند. این محصول دارای 3 سبد مجزا برای چیدمان بهینه ظروف است. رتبه مصرف انرژی این محصول A++ بوده و در دسته محصولات کم‌مصرف قرار می‌گیرد. این محصول در دو رنگ سفید و نقره‌ای تولید و به بازار ارائه می‌شود. ویژگی‌های برجسته این ماشین ظرفشویی، قابلیت باز شدن خودکار درب پس از اتمام برنامه شستشو، اسپری آب 360 درجه، خشک کن اضافی و قابلیت شستشو با نصف ظرفیت است.

ماشین ظرفشویی ایکس ویژن مدل M160 رنگ نقره ای

قابلیت شستشو با نصف ظرفیت (Half Load)

قابلیت شستشو با نصف ظرفیت این امکان را به شما می‌دهد که با مصرف کمتر انرژی و آب، تنها نیمی از ظرفیت دستگاه را برای شستشوی ظروف استفاده کنید. این ویژگی ایده‌آل برای مواقعی است که تعداد ظروف کمتری دارید و می‌خواهید در مصرف آب و شوینده صرفه‌جویی کنید. به این ترتیب، شما می‌توانید بدون نگرانی از هدررفت انرژی، به شستشوی روزانه ظروف خود بپردازید.

ماشین ظرفشویی ایکس ویژن مدل M160 رنگ نقره ای

قابلیت باز شدن خودکار درب (Auto Open Door)

به کمک این فناوری، درب ماشین ظرفشویی پس از اتمام برنامه شستشو به‌طور خودکار باز می‌شود تا بخار اضافی از داخل دستگاه خارج شده و ظروف سریع‌تر خشک شوند. این ویژگی نه تنها به بهبود کارایی خشک‌کن کمک شایانی می‌کند بلکه از باقی ماندن رطوبت روی ظروف جلوگیری می کند.

اسپری آب 360 درجه

این اسپری در طول مدت زمان شستشو به صورت 360 درجه می چرخد تا تمام زوایای ظروف با قدرت پوشش کامل و بدون باقی ماندن هرگونه لکه شسته می‌شوند. این سیستم پیشرفته تضمین شستشوی عمیق و بی‌نقص برای هر نوعی از ظروف را فراهم می‌کند و اطمینان می‌دهد که حتی سخت‌ترین لکه‌ها نیز از بین خواهند رفت.

ماشین ظرفشویی ایکس ویژن مدل M160 رنگ نقره ای

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران ، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد . به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

سوالات متداول

اگر اقدام به خرید آنلاین از سایت ایکس ویژن کرده اید و هنوز مبلغ محصول را پرداخت نکرده اید. می توانید از طریق مراجعه به پنل کاربری و

بیشتر بخوانید ...

پس از دریافت کالا و بازگشایی جعبه، چنانچه محصول خریداری شده دارای آسیب دیدگی بود، خریدار میبایست تا 24 ساعت پس از تحویل کالا موضوع را به شرکت اطلاع دهد.

بیشتر بخوانید ...

الف ) محصولاتی که پس از خرید، دارای نصب اجباری توسط تکنسین های مادیران هستند :

یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، تلویزیون های 43 اینچ و به بالا

ب ) محصولاتی که دارای نصب اجباری نیستند:

تلویزیون های 32 اینچ و به پایین

مانیتور

مطالعه بیشتر شرایط بازگشت کالا

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.